advertise laitec sharif univercity
پروژه پایانی PHP وب سایت فروشگاه کامپیوتری

پروژه پایانی PHP وب سایت فروشگاه کامپیوتری

68000 تومان
دانلود سورس پروژه فروشگاه کیف با asp.net و sql express

دانلود سورس پروژه فروشگاه کیف با asp.net و sql express

10000 تومان
دانلود پروژه معمای 8 با الگوریتم ژنتیک در سی شارپ

دانلود پروژه معمای 8 با الگوریتم ژنتیک در سی شارپ

10000 تومان
دانلود پروژه وب سایت هتل با HTML و ASP.NET

دانلود پروژه وب سایت هتل با HTML و ASP.NET

10000 تومان
دانلود سورس هوش مصنوعی رنگ آمیزی گراف با ژنتیک در #C

دانلود سورس هوش مصنوعی رنگ آمیزی گراف با ژنتیک در #C

10000 تومان

سورس قالب html اشعه بنفش

در این قسمت قالب زیبای اشعه بنفش را جهت دانلود بازدیدکنندگان و کاربران گرامی قرار داده ایم. این قالب زیبا با استفاده از css، javascript و Html طراحی و آماده شده است و دارای تم بنفش زیبا میباشد.
سورس قالب html اشعه بنفش

سورس قالب html اشعه بنفش 

در این قسمت سورس قالب زیبای اشعه بنفش را جهت دانلود بازدیدکنندگان و کاربران گرامی قرار داده ایم. این قالب زیبا با استفاده از css، javascript و Html طراحی و آماده شده است و دارای تم بنفش زیبا میباشد.

این قالب جالب و زیبا که در طراحی انواع سایت، قابل استفاده است، در رنگی زیبا و پنج صفحه طراحی گردیده است. قسمت header و footer برای تمام صفحات مشترک است. در بخش هدر قالب، لوگو و عنوان سایت به همراه منوی کشویی قابل دسترسی است. در بخش فوتر قالب نیز لینکهای مختلفی به صفحات سایت و وب سایتهای مشابه و همکار میتوان قرار داد. همچنین در این قسمت آیکونهای شبکه های اجتماعی برای follow کردن شما از طریق بازدیدکنندگان وب سایت طراحی شده اند. 

همانطور که گفتیم، این قالب در پنج صفحه به شرح زیر جهت استفاده ی شما آماده گردیده است:

 

Homeاین صفحه که همان صفحه اصلی سایت است، شامل اسلایدری که هم بصورت اتوماتیک تصاویر آن تغییر میکنند و هم قابلیت تغییر دستی تصاویر را دارد. در این اسلایدر تصاویر با افکت های جالب و مختلفی به نمایش در می آیند. در کنار آن دو کادر جهت لینک به بخش های مهم سایت آماده شده است. د بخش پایینتر این صفحه، آخرین پست ها و پست های ویژه و نیز نکات مهم درج شده اند.

About Us :  این صفحه شامل اطلاعاتی درباره وبسایت و کالاهای آن و همچنین سرویس های فراهم شده میباشد.

Portfolio :  این صفحه دارای صفحه بندی برای نمایش نمونه کارهای سایت شما میباشد.در این صفحه عکسهای و نمونه کارها همراه با تیتر و توضیحاتی از آنها، نمایش داده شده اند، و با کلیک روی هر کدام، عکس ها در صفحه نشان داده میشوند و برای هر کدام بستن پنجره طراحی شده است. .

Blog : صفحه Blog برای نمایش پست های وبسایت بسیار مناسب است. در این صفحه هر پست بصورت جداگانه به همراه عکس و توضیحات مختصری نمایش داده شده است که با کلیک روی دکمه "بیشتر" هر کدام، کل پست به همراه متن و توضیحات کاملش نمایش داده میشود. همچنین میتوان نظرات بازدیدکنندگان و پاسخ به آنها را نیز مشاهده کرد. در همین قسمت فرمی جهت درج نظرات برای پست مورد نظر قرار داده شده است. بخش نظرات دارای صفحه بندی نیز میباشد.

Contactاین صفحه که جهت تماس طراحی شده است، هم شامل یک فرم جهت ارتباط با مدیران سایت میباشد و هم در آن آدرس کمپانی و نقشه گوگل محل گنجانده شده است.

 

 

 

 

قالب سایت html اشعه بنفش را میتوانید به صورت رایگان دانلود کنید

حجم فایل :989 KB

 

 



لینک های دانلود

سورس قالب html اشعه بنفش رمز فایل : www.SourceCodes.ir












1
نظرات
  • user avatar mojtaba:
    ۱۸:۵۸:۱۸ __ ۱۳۹۳/۱۱/۱۴

    سلام مطالب سایت بسیار عالی هستش لطفاً آموزش های پروژه محور رو شروع کنید و ترجیحاً از ساخت شبکه اجتماعی به زبان پی اچ پی شروع کنید.

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
دانلود قالب html سادهسورس قالب html اشعه بنفشسورس قالب PurpleRay htmlقالب سایت html با تم رنگ بنفشدانلود قالب سایت اشعه بنفشدانلود قالب اشعه بنفشدانلود قالب ساده ی اچ تی ام الدانلود قالب سایت با تم بنفشPurpleRay با htmlدانلود قالب html اشعه بنفش لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php