advertise laitec sharif univercity
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، سیستم داروخانه

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، سیستم داروخانه

10000 تومان
دانلود سورس هوش مصنوعی رنگ آمیزی گراف با ژنتیک در #C

دانلود سورس هوش مصنوعی رنگ آمیزی گراف با ژنتیک در #C

10000 تومان
پکیج ویژه پروژه پایانی و پایان نامه رشته کامپیوتر

پکیج ویژه پروژه پایانی و پایان نامه رشته کامپیوتر

148000 تومان
دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

10000 تومان
دانلود برنامه آزمون تستی در مالتی مدیا بیلدر MMb

دانلود برنامه آزمون تستی در مالتی مدیا بیلدر MMb

10000 تومان

دانلود برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و sqlSerever

سورس کد سی شارپ #C جالب مربوط به سیستم کارگزینی و استخدام موسسات مختلف را در این پست در اختیارتان گذاشته ایم. بصورت رایگان این پروژه را دانلود نمایید.
دانلود برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و sqlSerever

دانلود برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و بانک sql server

سورس کد مدیریت یک سیستم کارگزینی را که در اینجا دانلود میکنید، مربوط به مراحل استخدام و کارگزینی متقاضیان یک موسسه آموزش عالی می باشد.

سیستم پرسنلی و صدور احكام جهت استفاده سازمانهای دولتی و بخش خصوصی و با استفاده از قوانین مرتبط با نظامهای استخدامی معمول در كشور شامل قانون كار ، نظام هماهنگ و قانون مدیریت خدمات كشوری ، نظام اعضای هیئت علمی بصورتی طراحی شده تا كاربران بتوان به راحتی وبه صورت پارامتریک نسبت به اعمال تغییرات قوانین و مقرارت اقدام نموده و احكام كارگزینی مربوطه راصادر نمایند

در این سیستم از امكانات سیستم آموزش و طبقه بندی مشاغل و تشكیلات سازمانی نیز استفاده شده بصورت كاملا یكپارچه با سایر زیرسیستمها بخصوص حقوق ودستمزد می باشد.

 

در این پروژه قابلیت ها و امکانات جالبی از سیستم کارگزینی را می توانید مشاهده کنید. در طراحی بانک اطلاعاتی این پروژه از پایگاه داده sql server استفاده شده است. میتوانید فایل مربوط به بانک به نام D1 را در فایل sql server خود پیوست کنید.

برای وارد شدن به برنامه، ابتدا باید لاگین کنید. در پروژه سیستم کارگزینی با زبان #C سه نوع ورود کاربری طراحی شده است. در صفحه ورودی برنامه، امکان ورود به سه پنل کارمند، کارگزین و متقاضی وجود دارد.

کارمند برای ورود باید نام کاربری و رمز عبور karmand | 1، کارگزین برای ورود به پنل کارگزینی خود kargozin | 2 و متقاضی باید motaghazi | 3 را وارد نماید.

 

کارمند پس از وارد شدن به پانل مخصوص خود، میتواند به دو بخش استخدام و مرخصی بدون احقوق و استحقاقی شود.

در بخش استخدام اعضای هیئت علمی، باید اطلاعات نام، نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، آدرس، شماره تلفن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری و تاریخ ثبت درخواست را وارد و آنها را ثبت نمایند.

در فرم مربوط به مرخصی، باید با وارد کردن نام، نام خانوادگی، شماره کارمندی، مدت و تاریخ مرخصی، نوع مرخصی و تاریخ ثبت درخواست مرخصی بدون حقوق و یا استحقاقی خود را ثبت و از آنجا در بانک اطلاعاتی ذیخره نمایید.

 

کارگزین در پنل مربوط به خود ، امکانات ثبت و نمایش استخدام اعضای هیئت علمی، مرخصی استحقاقی و بدون حقوق، ماموریت کوتاه مدت و همچنین بازنشستگی تکلیفی را میتواند داشته باشد. میتواند اطلاعات جدید را وارد sql server مربوط به برنامه کند و یا داده های موجود در جداول را از آن بخواند.

 

متقاضی نیز که با پسورد 3 وارد پنل خود شده است، میتواند در پنل خود اطلاعات جدیدی را برای نام، نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، آدرس، شماره تلفن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری و همچنین تاریخ ثبت درخواست، وارد کند و برای کارگزینی ثبت نام نماید.

 

 

بصورت رایگان پروژه مربوط به سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ را دانلود نمایید

حجم فایل :  1.13   MB



لینک های دانلود

دانلود با لینک مستقیم رمز فایل : www.SourceCodes.ir












0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


پارس وی دی اس
سفارش سورس پروژه استخدام موسسات در سی شارپدانلود رایگان برنامه استخدام با زبان csharpدانلود سورس پروژه کارگزینی در #Cدانلود رایگان برنامه csharp سیستم کارگزینیدانلود کردن سیستم استخدام موسسات با زبان #Cسورس #C مدیریت اتوماسیون کارگزینی و بانک sqlدانلود سورس رایگان سیستم کارگزینی موسسات آموزشیتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php