advertise laitec sharif univercity
دانلود پروژه پایانی طراحی وب سایت مخابرات با Asp.net

دانلود پروژه پایانی طراحی وب سایت مخابرات با Asp.net

48000 تومان
دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

10000 تومان
دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

10000 تومان
دانلود سورس اندروید اپلیکیشن افزایش سرعت گوشی

دانلود سورس اندروید اپلیکیشن افزایش سرعت گوشی

18000 تومان
دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

10000 تومان

دانلود قالب ریسپانسیو بخش مدیریت سایت با BootStrap

قالب وب جالب و پرکاربردی برای بخش مدیریت سایت را در این بخش می توانید که بصورت responsive ریسپانسیو با استفاده از Bootstrap و HTML طراحی و پیاده سازی شده است.
دانلود قالب ریسپانسیو بخش مدیریت سایت با BootStrap

دانلود قالب ریسپانسیو بخش مدیریت سایت با BootStrap

در قالبی که در این پست دانلود میکنید، میتوانید سورس بسیار زیبایی مناسب برای بخش مدیریت وب سایت ها را ببینید که با استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت و همچنین قابلیت های bootstrap  بصورت responsive طراحی شده است.

در این سورس قالب تمامی امکانات لازم برای بخش مدیریت طراحی شده است و می توانید موارد مورد نیاز در طراحی بخش مدیریت وب سایت خود را از این قالب استخراج کنید و یا به دلخواه و یا نیازتان، آنها را تغییر دهید و در طراحی قالب وب تان استفاده نمایید.

 

در قالب بخش مدیریت ریسپانسیوی که دانلود میکنید این امکانات طراحی شده اند:

در بخش header قالب، لینکی به وب سایت اصلی، پیام های دریافتی سایت، چند نمونه هشدارهای طراحی شده مختلف، و همچنین پنل مدیریت با ذکر نام مدیر لاگین شده و قابلیت های :مشاهده پروفایل مدیر، لیست inbox ، مدیریت تنظیمات وب سایت، و گزینه Log out می باشد.

 

منوی این قالب بوت استرپ responsive، در سایدبار سمت چپ صفحات قالب قرار گرفته است و بسیار زیبا طراحی شده است. منوی این قالب زیبا شامل بخش های زیر برای دسترسی به صفات مورد نظر منو می باشد:

Dashboard : این صفحه، بخش اصلی قالب بخش مدیریت می باشد که محتوای آن شامل، کادر اعلانات جدید سایت ، به همراه نمایش های زیبایی از سفارشات جدید، نظرات و پیام های جدید و ... می باشد. در ادامه، در این صفحه در یک نمودار ناحیه ای ، بازدیدهای وب سایت بر حسب روز و یا ماه (به دلخواه) نشان داده می شود. در بخش پایین تر، در یک نمودار حلقه ای جالب، میزان فروش بر اساس درخواست های ایمیلی کاربران، دانلود از وب سایت و ... نمایش داده شده است. در این قسمت دو پانل زیبای دیگر نیز یکی برای نمایش کارهای انجام شده روی سایت بر حسب تاریخ و دیگری برای نشان دادن لیست تراکنشات با ذکر تاریخ و مبلغ طراحی شده اند.

Charts : این صفحه از قالب شامل چندین نمونه از چارت ها و نمودارهای زیبا و جدید برای انواع نمایش مختلف پیشرفت کار، فروش، بازدیدهای وب سایت و ... طراحی شده اند از جمله : چارت خطی با نمایش راهنمای ابزار، نمودار دایره ای با راهنمای ابزار، نمودار خطی با محورهای چندگانه با راهنمای ابزار و داده های خام، نمودار خطی متحرک، نمودار میله ای و ... .

Tables : در طراحی وب سایت ها و بخصوص در بخش مدیریت سایت، نیاز به وجود جداولی برای نمایش پست ها و یا اخبار و پیام ها و ... ضروری خواهد بود. در این صفحه چندین نوع صفحه برای استفاده های مختلف طراحی شده اند: جدول مرزبندی شده ساده، جدول مرزبندی شده با سطرهای راه راه، جدول های عمومی بدون مرزبندی عمودی، کلاس های متنی و ... .

Forms : در این صفحه از قالب، عناصر مختلف فرم، برای استفاده در بخش های مختلف وب سایت طراحی شده اند. عناصری که در این صفحه می توانید استفاده کنید عبارتنداز: انواع TextBox، دکمه آپلود فایل، دو نوع checkbox، دکمه های Radio Buttons، تکست باکس های انتخابگر، و فرم های دارای اعتبارسنجی و هر گزینه ای که در فرم های قالب مورد نیاز باشد.

Bootstrap Elements : در این صفحه نیز عناصر بوت استرپ مورد نیاز در طراحی بخش های مختلف را می توانید ببینید. عناصر مختلف جالبی در این بخش طراحی شده اند، از جمله: پاراگراف دارای عنوان، انواع دکمه ها با رنگ ها و اندازه های مختلف و دارای خاصیت hover، ریز عکسها، دو نوع منوی زیبا همراه با منوی کشویی زیبا، چهار نمونه مختلف هشدار برای اعلانات متفاوت، گروهبندی مختلف لیست ها، و همچنین چندین نوع پانل مختلف.

Bootstrap Grid :  در این صفحه از قالب چندین نوع مختلف grid های بوت استرپی در اندازه های مختلف طراحی شده اند.

Dropdown : این گزینه نیز شامل یک زیرمنوی کشویی جالب است. 

Blank page : این بخش، شامل صفحه ای خالی می باشد.

RTL Dashboard : با کلیک روی این بخش از منو، تمام صفحه به حالت RTL (نمایش راست به چپ) در می آید یعنی جهت منو و تمام عناصر صفحه برعکس می شود.

 

 

 

از این قسمت بصورت رایگان قالب وب بوت استرپ responsive برای بخش مدیریت سایت را دانلود کنید

حجم فایل : 744   KB



لینک های دانلود

دانلود با لینک مستقیم رمز فایل : www.SourceCodes.ir












1
نظرات
  • user avatar شمسی نیا نرگس:
    ۲۰:۴۹:۵۰ __ ۱۳۹۵/۰۲/۲۲

    سایت شما همیشه عالی بوده و تقریبا بیشتر چیزایی که میخام رو از همینجا می گیرم بازممم ممنون

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


پارس وی دی اس
دانلود رایگان سورس قالب وب مدیریت وبسایت BootStrapدانلود سورس Web Template بوت استرپ ریسپانسیودانلود رایگان قالب وب مدیریت با امکانات BootStrap بصورت responsiveسورس قالب BootStrap بخش مدیریت webSite بصورت ریسپانسیودانلود قالب responsive بخش مدیریت سایت با BootStrapدانلود سورس قالب بوت استرپ مدیریت وب سایت با htmlتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php