advertise laitec sharif univercity
دانلود مجموعه 100 سورس ساده و ابتدایی با سی پلاس پلاس

دانلود مجموعه 100 سورس ساده و ابتدایی با سی پلاس پلاس

14000 تومان
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، سیستم داروخانه

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، سیستم داروخانه

10000 تومان
دانلود سورس هوش مصنوعی رنگ آمیزی گراف با ژنتیک در #C

دانلود سورس هوش مصنوعی رنگ آمیزی گراف با ژنتیک در #C

10000 تومان
پکیج ویژه پروژه پایانی و پایان نامه رشته کامپیوتر

پکیج ویژه پروژه پایانی و پایان نامه رشته کامپیوتر

148000 تومان
دانلود برنامه رنگ آمیزی گراف با الگوریتم عقبگرد در سی شارپ

دانلود برنامه رنگ آمیزی گراف با الگوریتم عقبگرد در سی شارپ

10000 تومان

سفارش غذای آنلاین با Google

گوگل گزینه ای را اضافه کرده است که به کاربران امکان انجام یک سفارش مواد غذایی را مستقیما از نتایج جستجو می دهد. هدف این سیستم جدید گوگل، سرعت بخشیدن به روند بدست آوردن غذا از یک رستوران برای جستوجوکنندگان است.
سفارش غذای آنلاین با Google

سفارش غذای آنلاین با Google

شاید برایتان پیش آمده باشد که بخواهید غذا شفارش دهید اما مطمئن نیستید که چه می خواهید و یا حتی چه رستورانی را انتخاب کنید. با جستجو در Google، علاوه بر دیدن گزینه های در دسترس در منطقه شما، میتوانید وعده غذایی تان را از نتایج جستوجو، سفارش دهید.

گوگل هفته گذشته، گزینه ای را اضافه کرده است که به کاربران امکان انجام یک سفارش مواد غذایی را مستقیما از نتایج جستجو می دهد.

شش ارائه دهنده شرمت کننده در این سرویس عبارتنداز : Seamless, Grubhub, Eat24, Delivery.com و  BeyondMenu و MyPizza.com.ارائه دهندگان بیشتر احتمالا در سال آینده اضافه خواهند شد.

این سرویس می تواند گوگل را برای ورود به مصرف کنندگان بازار تحویل مواد غذایی روبه رشد کمک کند که به طور فزاینده ای در جستجوی آنلاین برای گزینه های غذایی هستند.

 

جستجو برای مواد غذایی

هدف این سیستم جدید گوگل، سرعت بخشیدن به روند بدست آوردن غذا از یک رستوران برای جستوجوکنندگان است. همچنین این طرح متناسب با استراتژی جستجو و تبلیغات بلند مدت شرکت نیز می باشد.

به جای جستجو برای یک رستوران خاص، در یکی از ارائه دهندگان سرویس و یا سفارش دادن روی سایت های خاص، مصرف کنندگان می توانند تنها با یک جستجوی ساده روی گوگل به خواسته شان برسند.

این سرویس جدید همچنین ممکن است به گوگل در مرتبط ماندن در فضای گوشی های هوشمند تلفن همراه ، کمک کند که در آن برنامه به طور فزاینده روش دسترسی مردم به کالا و خدمات را تغییر داده است.

در یک زمان، جستجو یک قدم موقتی به طرف گرفتن عمل بود. در حال حاضر تلفن همراه ابزاری با وظایف کامل برای کمک به مردم است.

علاوه بر این، آن وظایف در حال حاضر شامل تصمیم گیری خرید و معاملات مالی و ... می باشند.

به این ترتیب، Google با Yelp و  برنامه های دیگر که خدمات تراکنشی را ارائه میدهند، در رقابت است و همزمان ، گوگل برای ایجاد ارزش برای کاربران در تلاش است.

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
هدف سیستم جدید گوگل در سفارش آنلاین غذاOnline Food order in Googleامکان جدید Google برای سفارش مواد غذاییدر گوگل بصورت آنلاین غذا سفارش دهیدسفارش online مواد غذایی در سیستم جدید گوگلسفارش فود در Googleگزینه جدید گوگل برای سفارش آنلاین غذاتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php