advertise laitec sharif univercity
سورس پروژه پایانی آزمون گیری با زبان سی شارپ و SQL

سورس پروژه پایانی آزمون گیری با زبان سی شارپ و SQL

18000 تومان
دانلود سورس اپلیکیشن اندروید پیانو سنتی

دانلود سورس اپلیکیشن اندروید پیانو سنتی

14000 تومان
دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

10000 تومان
سورس پروژه پایانی وب سایت و نرم افزار کلینیک در ASP.net

سورس پروژه پایانی وب سایت و نرم افزار کلینیک در ASP.net

48000 تومان
دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

10000 تومان

انواع روشهای فروش کالا و محصولات

انواع روشهای فروش کالا و محصولات:فروش شخصی،خرده فروشی،توزیع کنندگان،روزنامه ها، سفارش پستی،اینترنت، فروش مستقم، فروش همایشی،سازمانهای دولتی، استفاده تبلیغاتی و نمایندگی و ...
انواع روشهای فروش کالا و محصولات

انواع روشهای فروش کالا و محصولات
 

می توانید به روشهای مختلفی کالاها و یا خدمات خود را بفروشید. در فروش و بازاریابی هر چه گزینه ها و راه چاره های بیشتری داشته باشید، هر چه به احتمالات بیشتری بتوانید توجه کنید، با احتمال بیشتری می توانید قدم اول را بردارید و به ثروت برسید. هر چه تکنیک و راهکارهای بیشتری داشته باشید، با احتمال بیشتری می توانید به هدفهای مالی خود نزدیک شوید.

 

انواع روشهای فروش در زیر آمده اند:
فروش شخصی
فروش شخصی بهترین نوع فروش است. در واقع از روزی که کارتان را شروع میکنید، این کار را انجام می دهید، شما کالا یا محصول خود را می فروشید. ایده های خود را می فروشید. هنر مدیریت و رهبری خود را می فروشید. توانمندی های خود را می فروشید. شما پیوسته در حال فروش هستید.

 

خرده فروشی
روش دیگری برای فروش محصول از طریق خرده فروشی است. می توانید از فروشگاه های خود کالاهایتان را به فروش برسانید. میتوانید به خرده فروشها بفروشید تا آنها کالای شما را به مردم بفروشند. میلیون ها قلم کالا از طریق عمده فروش ها و خرده فروشها به فروش می روند. این احتمالا بیشترین فروشی است که در دنیا صورت می گیرد.

 

توزیع کنندگان
میتوانید در بازارهایی که خودتان فعال نیستید، از توزیع کنندگان استفاده نمایید. میتوانید به این توزیع کنندگان انحصار کامل فروش در منطقه شان را بدهید یا ندهید. توزیع کنندگان بدون استثنا تجار مستقلی هستند که برای خود اسم و رسمی دارند. اغلب آنها برای خود نظراتی چگونه توزیع کردن کالاها دارند. استفاده از توزیع کننده ها به شما امکان میدهد که در سطح ملی و بین المللی اقدام به فروش کنید.

 

روزنامه ها
می توانید از طریق روزنامه کالای خود را به فروش برسانید. هدف از آگهی تجارتی دادن به روزنامه ها، کمک سریع به فروش است و باید منافعی به دست می دهد که به مراتب از هزینه آگهی های تجاری بیشتر باشد. هدف از دادن آگهی تجارتی به روزنامه ها این است که خریداران را به تصمیم گیری فوری تشویق کنید.

 

سفارش پستی
میتوانید آگهی تجارتی خود را در مجله ای به دست اشخاص خاص می رسد، درج کنید. کارفرمایی به نام پل هاوکینز توانست لوازم باغبانی خود را با ارزش 45 میلیون دلار از طریق گذاشتن آگهی در مجله ای که علاقه مندان به باغبانی خواهان آن بودند، به فروش برساند.

 

اینترنت
میتوانید برای خود یک سایت اینترنتی درست کنید و محصولات و خدمات خاصی را به مشتری خاصی بفروشید. با توجه به تغییرات و تحولاتی که در زمینه فروش و آگهی از طریق اینترنت در دست تهیه است، به زودی در موقعیتی قرار می گیرید که بتوانید کالاهای خود را به دیگران به خوبی معرفی کنید.

 

فروش مستقم
میتوانید محصولات خود را از طریق فروش مستقیم به فروش برسانید. میتوانید مستقیما به ادارات، دفاتر و خانه های مردم مراجعه کنید و کالای خود را به فروش برسانید.

 

فروش همایشی
میتوانید با درج آگهی مشتریان بالقوه علاقه مند به کالا یا محصول خود را به جلسه ای برای ارائه محصول دعوت کنید. در جریان ارائه میتوانید کالای خود را به خوبی ارائه دهید و به آنها بگویید چرا فکر می کنید این یک کالای ایده آل برای آنهاست.

 

فروش در مهمانی ها
میتوانید در منزل خود یا دوستانتان، از بستگان و آشنایان و دوستان دعوت کنید تا برای مشاهده کالای مورد نظر شما و یا خرید آن اجتماع کنند. بسیاری از اقلام آرایش یا لباس را میتوان به این شکل فروخت.

 

سازمانهای دولتی
بسیاری از سازمان ها و نهادهای دولتی در سطح کشور، استانها یا شهرستانها ممکن است خریدار محصولات و یا خدمات شما باشند. توجه داشته باشید که در اغلب کشورها دولت ها بزرگترین مصرف کننده می باشند.

 

فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاه های زنجیره ای که در اغلب نقاط کشور فروشگاه و شعبه دارند، مکان مناسبی برای خرید کالاهای شما هستند. مجبور نیستید که کالای خود را به تک تک مسئولان این فروشگاه ها بفروشید. کافی است با مسئول خرید یا مدیر خرید این مجموعه ها صحبت کنید و کالایتان را به فروش برسانید. این کالای فروش رفته در تمام فروشگاه های زنجیره ای موسسه مزبور تویع میشود.

 

استفاده تبلیغاتی
ممکن است بتوانید کالای خود را به موسسات دیگری بفروشید تا آنها از این کالای شما به منظور تبلیغ خود استفاده کنند. به این شکل که روی آن اسم و مارک تجارتی خود را بنویسید و آن را در اختیار مشتریانی که از آنها خرید می کنند، بگذارید.

 

نمایندگی
میتوانید از طریق نمایندگی مبالغ قابل توجهی به فروش برسانید. فروشگاه هایی که به نمایندگی از یک موسسه فروش می کنند، سالانه میلیاردها دلار به دست می آورند. موفقیت در روش نمایندگی تضمین شده است و همه میتوانند از این سیستم استفاده کنند.

 

 

منبع:

انواع روشهای فروش کالا و محصولات

ایران آموزش



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


پارس وی دی اس
فروش شخصی کالا و محصولاتآشنایی با روشهای مفید در فروختن کالافروش همایشی محصولات یعنی چه؟فروختن محصولات با استفاده از توزیع کنندگانآموزش روشهای فروش محصولاتمعرفی روشهای سودمند در فروش محصولاتانواع روشهای فروش کدامند؟فروختن محصولات از طریق سفارش پستینقش اینترنت در فروش بیشتر محصولات و کالاهاخرده فروشی محصولاتاستفاده از روزنامه ها برای فروش کالا لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php