advertise laitec sharif univercity
دانلود سورس اندروید اپلیکیشن افزایش سرعت گوشی

دانلود سورس اندروید اپلیکیشن افزایش سرعت گوشی

18000 تومان
دانلود سورس پروژه پایانی وب سایت بنگاه املاک با php

دانلود سورس پروژه پایانی وب سایت بنگاه املاک با php

68000 تومان
دانلود سورس هوش مصنوعی رنگ آمیزی گراف با ژنتیک در #C

دانلود سورس هوش مصنوعی رنگ آمیزی گراف با ژنتیک در #C

10000 تومان
دانلود سورس پروژه فروشگاه کیف با asp.net و sql express

دانلود سورس پروژه فروشگاه کیف با asp.net و sql express

10000 تومان
دانلود برنامه رنگ آمیزی گراف با الگوریتم عقبگرد در سی شارپ

دانلود برنامه رنگ آمیزی گراف با الگوریتم عقبگرد در سی شارپ

10000 تومان

اهداف بلند مرتبه واکمن جدید سونی Sony

سونی ، هفته آینده واکمن جدیدی را در CES، عرضه خواهد کرد که به خاطر قیمت زیاد آن برای ویژگی هایش، قابل توجه است. محصول جدید صوتی قابل حمل سونی ، یک تجربه جدید موسیقی برای مصرف کنندگان ارائه میکند، و آنها میتوانند آزادانه ،بدون در نظر گرفتن مکانی که در آن قرار دارند از بهترین موسیقی لذت ببرند
اهداف بلند مرتبه واکمن جدید سونی Sony

اهداف بلند مرتبه واکمن جدید سونی Sony

سونی ، هفته آینده واکمن جدیدی را در CES، عرضه خواهد کرد که به خاطر قیمت زیاد آن برای ویژگی هایش، قابل توجه است.

قیمت آن  در ایالات متحده 1،119.99$ فهرست شده است. قیمت واکمن جدید NW-ZX2 چند صد دلار بیشتر از واکمن NW-ZX1  سال گذشته است. در عوض، وعده داده شده که صوتی با وضوح بالا را عرضه کند، به لطف تقویت کننده ی دیجیتالی جدید سونی بنام S-Master HX --که برای کاهش تحریف و نویز با حفظ خلوص صدای اصلی طراحی شده است-- و فن آوری HX DSEE، که قادر به تولید صدا با کیفیت بالاتر از کیفیت پایین منابع جریان است.

واکمن جدید در بهار امسال عرضه خواهد شد. همچنین در عرصه های صوتی، سونی در هفته آینده از هدست بلوتوث جدید MDR-1ABT، هدفون PHA-1A و تقویت کننده آن، و یک گیرنده صوتی و تصویری اتومبیل با وضوح بالا، پرده برداری خواهد کرد.

به گفته مایک وولف، معاون رئيس ارشد فروش و بازاریابی برای بخش صدای الکترونیک سونی ،"ما در حال حاضر روی توسعه محصولاتی که کیفیت صدای نهایی آنها از هر جایی تکثیر میشود ، تمرکز کرده ایم. محصول جدید صوتی قابل حمل سونی ، یک تجربه جدید موسیقی برای مصرف کنندگان ارائه میکند، و آنها میتوانند آزادانه ،بدون در نظر گرفتن مکانی که در آن قرار دارند از بهترین موسیقی لذت ببرند."

یک تغییر در جهت مقصد

واکمن جدید سونی با وضوح بالا، بیشتر از هر چیزی یک حرکت استراتژی تجاری/موقعیتی است.

واضح است  که این محصول، دوست داران واقعی موسیقی و مصرف کندگان آشکار را هدف قرار میدهد. اما طبق اخبار، آنها در وهله اول، برای تحکیم موقعیشان در این بخش تلاش میکنند. شهرت سونی برای تولید محصولات برتر است اما طی 20 سال گذشته کمتر شده است، و معرفی واکمنی با وضوح بالا تلاشی برای اصلاح آن است.

تا 60ساعت، پخش

واکمن NW-ZX2 یک مورد سفت و محکم با قابی با اطراف گرد که از آلیاژ آلومنیوم ساخته شده است، میباشد. به گفته سونی، برای بالا بردن کیفیت صدا، منبع تغذیه را افزایش داده اند و از لایه های مسی PCBS، کابل های OFC و لحیم بدون سرب با خلوص بالا استفاده کرده اند.

فرمت های فایل های سازگار با آن عبارتنداز:  MP3, WMA, AAC, FLAC, AIFF, WAV, DSD و Apple Lossless . دستگاه تا 33 ساعت پخش با وضوح بالا را در 192 کیلوهرتز / 24 بیت ارائه می دهد. با فایل های MP3 در 128 کیلوبیت بر ثانیه، کاربران می توانند تا 60 ساعت پخش موسیقی در هر شارژ باتری را انتظار داشته باشند.

شامل 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه اسلات کارت SD میکرو، WiFi و یک باتری لیتیوم یون با ظرفیت بالا نیز است. ZX2 مجهز به آندروید 4.2 است و سازگار با فروشگاه Google Play میباشد.

آیا محصول نیازی به بازار دارد؟

به گفته ی جیم مک گرگور، موسس و تحلیلگر اصلی با تحقیقات Tirias ، "هرچند تاثیرگذار بودن قابلیتهای آن به این برمیگردد که سونی محصول جدید خود را در دنیای شلوغ صوتی چگونه ارئه کند. در صورتیکه این محصول ممکن است بسیاری از تجربه های صوتی را فراهم کند، من تردید دارم که بسیاری از مصرف کنندگان علاقه مند به دیگر دستگاه ها باشند، بویژه هنگامیکه محصولاتمان همراه تکنولوژی ارائه میشوند و هر روز برای بهتر شدن آن تلاش میکنیم. "

مخاطبان محدود

اولین محصولات به سال 1979 برمیگردند، خط واکمن سونی در طول این سالها تحولات قابل توجهی داشته است و در حال تحول با تغییرات تکنولوژیکی و بازار از کاست به سی دی، ویدئو و تلفن، و اخیرا به MP3 و سایر فرمت های صوتی دیجیتال بوده است.

جف اور، مدیر ارشد عمل تحقیقات در ABI، گفت: "این داوطلب آخر، قابلیت های تخصصی برای فروشگاه بزرگ صوتی را ارائه میدهد". او همچنین اضافه کرد،" این محصول همچنین،  فرصت های بیشتری برای سونی برای بازار و فروش محصولات هدفون های صوتی خود را فراهم میکند."

 

 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
واکمن شرکت sonyمحصول جدید شرکت سونیواکمن جدید سونیآشنایی با واکمن تولیدی سونیآشنایی با واکمن جدید sonyواکمن جدید sonyتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php