advertise laitec sharif univercity
دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

10000 تومان
دانلود پروژه مدیریت کتابخانه با سی شارپ و SQL سرور

دانلود پروژه مدیریت کتابخانه با سی شارپ و SQL سرور

10000 تومان
پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

38000 تومان
دانلود سورس بازی اندروید جدول خونه (900 جدول) همراه آموزش راه اندازی

دانلود سورس بازی اندروید جدول خونه (900 جدول) همراه آموزش راه اندازی

99000 تومان
دانلود سورس پروژه فروشگاه کیف با asp.net و sql express

دانلود سورس پروژه فروشگاه کیف با asp.net و sql express

10000 تومان

خودروی بدون راننده فورد روی CES تاثیر گذاشت

فورد خودروهای بدون سرنشین جدیدی را از رده ی اتومبییل های لوکس آئودی، BMW و مرسدس بنز را ساخته است که هرکدام ویژگی های امنیتی و راحتی زیادی را برای سرنشین فراهم میکنند
خودروی بدون راننده فورد روی CES تاثیر گذاشت

خودروی بدون راننده فورد روی CES تاثیر گذاشت

 مدیر عامل شرکت در روز چهارشنبه در CES بین المللی 2015 در لاس وگاس روی استیج رفت، و گفت، موتور فورد روی ارائه ی خودروی مستقل بصورت تولید انبوه تمرکز دارد. او در سخنرانی خود گفت: اگرچه ممکن است فورد اولین شرکت برای تولید خودروی بدون راننده نباشد، اما میتواند اولین محصول با ظاهری از رده لوکس باشد.

تحقیقات بیشتر نشان میدهد که ماشینهای کاملا مستقل در اوایل سال 2020 میتوانند وارد خیابانها شوند، اگر بزرگراه ها پر نباشند--حتی اگر محصول فورد نباشند.

به گفته مایکل راجرز از Practical Futurist، " او در واقع استفاده ی گسترده از اتومبیل های مستقل در سال 2020 را پیش بینی نکرده است، فقط آن وسایل نقلیه ای که از نظر تجاری در برخی قیمت ها در دسترس باشند".

همگرایی تکنولوژی کامپیوتر با خودرو، اشتیاق زیادی را در نمایش این هفته و نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی در دیترویت بوجود آورده است.خودروی بدون راننده فورد روی CES تاثیر گذاشت. پرسشهای زیادی در مورد تاثیر این تکنولوژی بر آینده ی حمل ونقل وجود دارد. برای نمونه، آیا این فن آوری در جاده ها با انسانها استفاده میشود یا تنها در جاده های با تکنولوژی خاص که برای این اتومبیل های مستقل ساخته شده اند؟!

مفهوم بدون راننده

در حالیکه کارشناسان فورد برخی پیش بینی ها را درباره ی آینده ی وسایل نقلیه مستقل و بدون راننده و چگونگی تولید انبوه این خودروها، انجام داده است، در واقع این خودروسازان لوکس از جمله، آئودی، BMW و مرسدس بنز بودند که در CES در بخش خودروهای بی سرنشین نشسته بودند.

مرسدس بنز، شب دوشنبه در لاس وگاس با ارائه ی نسخه ی نمایشی خودروی لوکس F015 خود در نمایش خودروها، بسیار جلب توجه کرد. این خودرو کاملا مستقل است و بطور کامل توسط یک باتری و سلول سوختی که هیچ کربنی منتشر نمیکند، تغذیه میشود. چیزی که این خودرو را بیشتر قابل توجه کرده است ، این است که صندلی های جلو را تا 180 درجه میتوان چرخاند تا هر چهار مسافر بتوانند رودرروی هم قرار گیرند.

به هر حال، این خودرو فقط، یک تصور کلی است و برای جاده های عمومی نمیباشد-حداقل تا سال 2030. 

آئودی با  خودروی ویژه ی خود کار دیگری کرد. به جای ارائه ی یک نسخه نمایش از محصول خود در همایش، به محصول A7 خود با نام مستعار "جک" تمام مسیر را از پالو آلتو، کالیفرنیا، به لاس وگاس ، رانندگی کرد.

Praveen Chandrasekar، مدیر برنامه کامپیوتری-مخابراتی در فراست و سالیوان گفت: این اتومبیل ها به این زودی در دسترس عموم قرار نخواهند گرفت. او اضافه کرد، این نمایش ها انجام شدند تا آنها ثابت کنند میتوانند رانندگی کاملا مستقل را انجام دهند و این پاسخ آنها به آنچه گوگل تاکنون نشان داده است ، میباشد.

مسیر طولانی پیش رو

در محصول نمونه ی آئودی (جک) ، شخصی در صندلی راننده نشسته بود- فقط محض احتیاط که اگر اشتباهی رخ داد- اما این سفر نشان داد که تکنولوژی میتواند چنین سفری را ممکن سازد.

جک آئودی قادر بود که ماشین را حدود 550 مایل به سمت لاس وگاس با استفاده از ترکیبی از پنج سیستم رادار، یک اسکنر لیزری بنام "LIDAR" و دوربین های متعدد 3D ،هدایت کند. جک تنها برای رانندگی در بزرگراه ها برنامه ریزی شده است و هنگان نزدیک شدن به مراکز شهری ، که در آنها امکان ترافیک های سنگین وجود دارد، به راننده ی انسان امکان کنترل دستی خودرو را میدهد.

این خودرو به احتمال زیاد در جاده های باز و در جاده های مخصوص که فقط اتومبیل های مستقل بتوانند در آنها رانندگی کنند، استفاده شود.

راننده ی کمکی و امنیت

حتی اگر این خودرو در آینده برای عموم مردم هم رانندگی نکند، میتواند به امن تر شدن جاده ها کمک کند. BMW در CES نمایشی از ماشین الکتریکی i3 خود با ویژگی هایی از فناوری فعال کمکی، ارائه کرد. این سیستم با چهار اسکنر لیزری ، یک دید 360 درجه از اطراف خودرو را مهیا میکند.

نمایش این هفته ی BMW فقط روی نحوه پارک ماشین متمرکز نیست، بلکه در مورد چگونگی نظارت روی نقاط کور و جلوگیری از تصادفات در سرعت های بالاتر از 15 مایل بر ساعت، خواهد بود.

فورد برای فراهم کردن ایمنی بیشتر به استفاده از ابزار کمک راننده شامل، شاخص های هشدار دهنده برای تغییر خط و آشکار سازهای برخورد، ترغیب شده است. 

 

 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
معرفی اتومبیل های بدون راننده ی فوردماشین بی راننده ی فوردکارکرد خودروهای بدون رانندهاتومبیل بدون راننده ساخت بی ام دبیلیواتومبیل بدون رانندهماشین جدید بدون راننده آئودیخودروی جدید بدون رانندهخودروی بدون رانندهخودروی بدون راننده ی فوردخودروی بدون راننده BMWخودروی بدون راننده فوردمعرفی اتومبیل های بدون رانندهخودروی بدون راننده در CESآشنایی با جدیدترین خودروهای بدون راننده لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php