advertise laitec sharif univercity
سورس پروژه پایانی وب سایت و نرم افزار کلینیک در ASP.net

سورس پروژه پایانی وب سایت و نرم افزار کلینیک در ASP.net

48000 تومان
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، سیستم داروخانه

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، سیستم داروخانه

10000 تومان
دانلود سورس اپلیکیشن اندروید پیانو سنتی

دانلود سورس اپلیکیشن اندروید پیانو سنتی

14000 تومان
دانلود PDF مجموعه 300 نکته جالب برنامه نویسی در سی شارپ #C

دانلود PDF مجموعه 300 نکته جالب برنامه نویسی در سی شارپ #C

10000 تومان
دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

10000 تومان

10 ویژگی عالی طراحی وبسایت برای شروع 2015

سال جدید با فرصتهای جدید در هر حوزه از زندگی همراه است. در به جلو بردن سال 2015، تمام پیشرفت های جدید، در زمینه طراحی وب سایت معرفی خواهند شد
10 ویژگی عالی طراحی وبسایت برای شروع 2015

10 ویژگی عالی طراحی وب سایت برای شروع 2015  

سال جدید با فرصتهای جدید در هر حوزه از زندگی همراه است. در به جلو بردن سال 2015، تمام پیشرفت های جدید، در زمینه طراحی وب سایت معرفی خواهند شد. اگرچه ما نمیتوانیم آینده را بطور کامل پیش بینی کنیم، میتوانیم در مورد روند خاصی که هر سال اتفاق می افتد حدس هایی بزنیم.

لیست زیر براساس جریانهای برجسته ی صنعت در حال حاضر است. امسال قرار است سال واقعا عالییی باشد.

10 ویژگی عالی طراحی وب سایت :

1-طراحی اجسام (Material Design)

طراحی اجسام، که نسل جدیدی از طراحی مسطح است، چشم انداز گوگل برای فلسفه طراحی که، از روشهای طراحی سنتی و اجسام الهام گرفته است و آنها را با نمایش های دیجیتالی سازگار میکند ، میباشد.

2-انیمیشن ها

طراحان وب سالها تلاش کرده اند که صنعت آنلاین را از وجود انیمیشن ها خالی کنند. ودر حال حاضر، انیمیشن های سریع، از چیزهای حائز اهمیت در این زمینه هستند. پس چه چیزی عوض شده است؟

اول از همه، انیمیشن ها پیچیده تر و هوشمندتر شدند و اینکه طراحان وب دریافتند که میتوانند از انیمیشن ها زیرکانه تر استفاده کنند. روند جدید انیمیشن ها تمرکز روی حرکت، انتقال، و حرکات ملایم برای نشان دادن اعمال است.

3-دکمه های شبحی (Ghost Buttons)

در نمایش جدید دکمه ها ، آنها بصورت شفاف و سطوح زیبا طراحی شده اند و بطور یکپارچه با زمینه ی صفحه ترکیب شده اند و تنها با یک حاشیه ظریف از زمینه جدا شده اند. شما معمولا میخواهید که دکمه های شبحی کمی بزرگتر از اندازه متوسط دیگر دکمه ها باشند و آنها را در مکانهای کلید روی صفحه قرار دهید. شکل ظاهری ظریف آنها به این معنی نیست که کمتر روی آنها کلیک میشود بلکه به دلیل ظاهر زیبا و تعامل ساده ی آنها با پیش زمینه است که باعث میشود بازدیدکنندگان توجه بیشتری به آنها داشته باشند.

4-داستانگویی

ایده داستان سرایی در طراحی وب سایت این است که کل طراحی یک داستان را برای بازدیدکنندگان به تصویر میکشد. بعنوان مثال، یک وب سایتی که داستانی را به همراه عکس و متن هایی بیان میکند ، از پیمایش تعاملی برای همراه کردن بینندگان سایت در داستان استفاده میکند. راههای بسیاری برای گفتن داستان در وب سایت وجود دارد و انتظار داریم در سال 2015 این روند بیشتر و بیشتر ادامه پیدا کند.

5-طراحی کارت

طراحی کارت نسخه قابل انعطاف تر و دموکراتیک طراحی چهارخانه است که برای اولین بار در سال 2010 ساخته شد. کارتها در طراحی وب سایت بعنوان نقطه شروع که بازدیدکنندگان سایت از آنجا تعاملهای خود با محتوای سایت را برنامه ریزی میکنند ،استفاده میشوند. آنها پیش نمایش جذابی از آنچه که پیش روست را ارائه میدهند. در سال 2015، طراحی کارت با گنجاندن گزینه های استایل متنوع تر، انواع رسانه ها و گزینه های تعاملی ، بسیار جالبتر خواهد شد..

6-زمینه های ویدیویی با اندازه کامل

تصاویر ویدیویی بزرگ و زیبا، روی زمینه وب سایت بسیار جالب به نظر میرسند. این روند به دلیل سرگرم کننده بودن ، و ایجاد فضا برای تفکر خلاقانه و همچنین به خاطر اینکه برای اثر داستان سرایی که قبلا معرفی کردیم، بسیار مفید است، رو به محبوبیت بیشتر است.

7-پیمایش به جای کلیک

این یک مثال جالب از تحت تاثیر قرار گرفتن روند کلی طراحی وب سایت، از مرورگرهای موبایل است. محبوبیت دستگاه های صفحه نمایش لمسی تجربه های مرورگرها را تغییر داد. در حال حاضر scroll های طولانی نسبت به کلیلک کردن طرفداران بیشتری دارند.این به این معنی است که محتوای بیشتری باید در یک صفحه عمودی گنجانده شوند و به جای چند صفحه، به چند پیمایش تقسیم شود.

8-تعاملات میکرو (Microinteractions)

یافتن راههای جدید و اصلی برای تعامل با بازدیدکنندگان ، در سال جاری تفاوت زیادی برای طراحی وب سایت بوجود می آورد. هر زمان که شما از کاربر نوعی ورودی را درخواست کنید ، اساسا یک تعامل ایجاد میشود و حرکت به سوی تعاملات میکرو (Microinteractions) به معنی تلاش آگاهانه برای ایجاد فرصتهای بیشتر برای ورودی میباشد. نمونه های کلاسیکی از تعامل میکرو جعبه اشتراک ایمیل یا یکی از ویژگی های رتبه بندی، میباشند.

9-تصاویر با دست کشیده شده

تصویر سازی همواره یک عنصر مهم در طراحی وب است، اما ما در حال حاضر شاهد یک تغییر به سمت تاکید بر کیفیت اولیه آن با برجسته کردن خطوط ناهمواری که با دست کشیده شده اند، هستیم. این سبک به جای ظاهر آماتور یک بیانیه فردی میسازد.

10-منوهای مخفی

مثال دیگری از هنجارهای تلفن همراه که طراحی وب سایت را تحت تاثیر قرار میدهند منوهای مخفی میباشند. بر روی صفحه نمایش تلفن های همراه که فضای کافی برای کار کردن ندارید، منوهای ناوبری هوشمند پنهان هستند و میتوانند با کلیک کردن دکمه آیکون در کنار صفحه نمایش آنها را نشان داد. منو تا زمانیکه کاربر به آن نیاز پیدا کند، از دید مخفی میماند و با یک کلیک ساده یا حرکت اشاره گر، در یک سبک کشویی ظاهر میشود.

 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


پارس وی دی اس
10 ویژگی که باید در وب سایتتان بگنجانیدویژگیهای برتر طراحی وب سایتویژگی های طراحی وب سایتویژگی هایی که در طراحی وب سایت باید لحاظ کنید10 ویژگی عالی در طراحی وب سایتتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php