advertise laitec sharif univercity
دانلود پروژه وب سایت اشعار با ASP.NET و SQL

دانلود پروژه وب سایت اشعار با ASP.NET و SQL

10000 تومان
پکیج ویژه پروژه پایانی و پایان نامه رشته کامپیوتر

پکیج ویژه پروژه پایانی و پایان نامه رشته کامپیوتر

148000 تومان
دانلود پروژه آموزش چندرسانه ای با دایرکتور Director

دانلود پروژه آموزش چندرسانه ای با دایرکتور Director

10000 تومان
دانلود سورس اپلیکیشن اندروید پیانو سنتی

دانلود سورس اپلیکیشن اندروید پیانو سنتی

14000 تومان
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، نمایندگی ایران خودرو

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، نمایندگی ایران خودرو

10000 تومان

کاهش ۷۳ درصدی سود عملیاتی پرندگان خشمگین

از قرار معلوم روزگار بر وِفق مراد سازنده بازی پرندگان خشمگین نیست و این شرکت دیگر کار و کاسبه‌ای سکه‌ای ندارد.
کاهش ۷۳ درصدی سود عملیاتی پرندگان خشمگین

دو سال پیش، مغازه‌های اسباب‌بازی فروشی پُر بود از بازی‌های مختلفی که بر اساس کاراکترهای پرندگان خشمگین ساخته شده بود. تب این بازی به حدی بود که حتی مغازه‌هایی نیز با نام این بازی افتتاح شده بودند.

نسخه اصلی پرندگان خشمگین در سال ۱۳۸۷ منتشر شد و از آن زمان به بعد شاهد بسته‌های جانبی این بازی نظیر پرندگان خشمگین جنگ ستارگان یک و دو، پرندگان خشمگین ریو، پرندگان خشمگین فضا و چند عنوان دیگر از این بازی بوده‌ایم. اما ظاهراً‌ سکه موفقیت پرندگان خشمگین روی دیگری هم دارد و این بازی رفته‌رفته محبوبیت خود را از دست داده است.

بر اساس گزارشی که شرکت روویو منتشر کرده سود عملیاتی این شرکت در سال گذشته میلادی از بازی پرندگان خشمگین تا ۷۳٪ کاهش داشته است. بر اساس گزارش‌ها این شرکت در سال گذشته میلادی ۱۰.۸ میلیون دلار سودآوری داشته در حالی که سال قبل این میزان ۳۹.۳ میلیون بوده‌ است و سال ۲۰۱۲ نیز پر سودترین سال برای روویو بوده است چرا که این شرکت بالغ‌بر ۸۲.۷ میلیون دلار سود آوری داشته .
مسئولین رده بالای روویو امید داشتند تا با استفاده از شخصیت‌‌های این بازی بتوانند شرکت خود را از لحاظ سرگرمی به شرکت‌های بزرگی نظیر دیزنی تبدیل کنند. روویو در حال ساخت فیلم انیمیشن بلندی با حضور کاراکترهای پرندگان خشمگین است که پیش‌بینی می‌شود سال آینده بر روی پرده سینماها نمایش داده شود.

البته اگر بخواهیم کاهش درآمد کلی روویو را در چند سال گذشته بررسی کنیم اوضاع کمی آرام کننده به نظر می‌رسد چرا که مجموع رکود این شرکت ۹ درصد بوده و در چند سال گذشته درآمدی بالغ بر ۱۷۱ میلیون دلار داشته است.
این نکته را نیز باید در نظر داشته که روویو تنها پرندگان خشمگین را در آستین ندارد و عناوینی نظیر Jolly Jam و پرندگان خشمگین اِستِلا توانسته‌اند فروش این شرکت را تا ۱۶٪ رونق ببخشند و سودی ۱۱۹.۳ میلیون دلاری روانهٔ روویو کنند. عناوین بازی این شرکت تنها در یک سال بیشتر از ۶۰۰ میلیون بار دانلود شده‌اند.

منبع : farnet.ir



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
سود بازی محبوب پرندگان خشم گینکاهش ۷۳ درصدی سود عملیاتی روویو!فروش بازی محبوب angry birds رو به کاهش استچه بر سر پرندگان خشم گین آمده است؟سود فروش بازی پرندگان خشم گین کم شده استپرندگان خشمگین دیگر خریدار ندارندتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php